Skärpning

Nej nu, nu ska jag banne mig ta och skärpa till mig. Den här bloggen ska numera inte vara något halvhjärtat projekt. Den ska bli mitt allt, min Gud. Eller jo, vi kanske inte ska gå riktigt så långt.

Hur som helst. Idag är det födelsedag för min del. De fina gamla traditionerna var som bortblåsta. Ingen väckning genom sång, ingen frukost på sängen, inga tulpaner, presenter på kvällen istället för på morgonen. Hur överlevde jag? Trots "the lack of traditions" blev min födelsedag underbar. Kan det bero på det nästan icke-existerande förväntningarna? I think not. Jag tror, mina vänner, att jag äntligen har vuxit upp. Som Ellinor sa igår: vi börjar nog bli gamla.

Puss.

Kommentarer
Postat av: L

grattis i efterskott!! :D

2010-04-23 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0