Var en man, för Guds skull



Bittert. Som jag har längtat efter det där brevet. Brevet som gör mig lite rikare och lite lyckligare (materialist, javisst!). Tyvärr visade det sig då att jag istället för att få inkassera de hundralappar jag så förtvivlat ville ha, måste betala in pengar istället. Jag säger det igen, bittert.

Men men, man kan inte gå och vältra sig i sorg en halv evighet. Särskilt inte nu när det är vår. För nu mina underbara små fantasivänner, nu är det faktiskt vår. För att hylla Herr Vinters bortgång hade vi picknick på lunchrasten. Att ligga på en bergshäll i solen och röka, det är extremt mycket lycka det. Inte riktigt lika mycket lycka är en uppsats vid namn "Imperialism". Nu ska jag gå och dö lite inombords.

Update [14/4 2010 22:14]:

Jag såg en groda gå över gatan nyss, for real. Det är definitivt vår.


Kommentarer
Postat av: änipäni

inte röka din lilla plutt!

snart ska vi också ha picknick?! :D en vacker, varm, solig dag. det blir fint. pussii<3

2010-04-14 @ 20:42:07
Postat av: woohoooo!

KORVIII :) hihi jag är rik! var bara tvungen att säga det.. (y) men jag ringer dig på fredag eller något innan jag drar till NY liksom.

tycker absolut att vi kan ta med någon mer, rooligt :D men vi kan diskutera det på friday.

puss påre äckelpäckel <3

2010-04-14 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0